Interpersonalna, międzykulturowa, managerska, międzypokoleniowa i biznesowa
Oferujemy interaktywne szkolenia rozwijające kompetencje komunikacyjne w środowisku pracy. Programy dopasowane są do specyfiki zawodowej uczestników i obejmują zarówno komunikację interpersonalną, jak i międzykulturową, managerską, biznesową oraz międzypokoleniową.
Typowe błędy komunikacyjne, aktywne słuchanie, efektywne zadawanie pytań. Praktyczne ćwiczenia rozwijające kompetencję komunikacyjną.
Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej, przygotowanie do negocjacji i prezentacji z partnerami z różnych kultur.
Oceny pracownicze, informacja zwrotna, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, asertywność i komunikacja niewerbalna.
Kanały komunikacji, etykieta językowa, normy grzecznościowe w różnych kulturach. Szkolenie dostępne po polsku lub angielsku.
Preferencje komunikacyjne różnych generacji (Boomers, X, Y, Z), optymalne kanały komunikacji i różnice w stylach.
Wszystkie szkolenia mają charakter praktyczny i dopasowywany są do potrzeb uczestników. W celu uzyskania szczegółów dotyczących programu, kosztów i terminów – zapraszamy do kontaktu za pomocą formularza.